Tuesday, September 28, 2010

Bioglo Pure Aloe : Skin Perfecting Cleanser & Skin Perfecting Moisturiser

Bioglo Skin Perfecting Cleanser
haaa...nak citer pasal pencuci muka pulak...muka kita ni ..paling kurang kena cuci 2 kali sehari..pagi dan petang...nak memilih pencuci muka yg sesuai..mmg laa payah..macam2 cuba...tp sesejak guna Skin Perfecting Cleanser nih...fuh...best!!..muka kita rasa cam...bersih sangatlah..segarnye satu macam...hehehhe..lepas tu takde plak rasa kulit tuu macam tegang2 gitu...lembutt jee...chewahh!!

harga pasaran adalah sangat berpatutan iaitu RM19.90 je..ok kan???...

Bioglo Skin Perfecting Moisturizer

ok..lepas guna cleanser..gunalah moisturizer..Skin Perfecting Moisturizer ni i tell u...mmg laa best yg sesangatnye..bila dah sapu kat muka..dia ada rasa macam apa ekk..ala macam mint mint gitu..muka kita rasa bestttttt jerr..lepas tu moisturizer ni dia cepat menyerap dlm kulit muka kita...and takde rasa cam melekit2 gitu...sejuk jee bila dah pakai..dia ada segala kebaikan aloe vera untuk membekalkan pelbagai keperluan kulit dlm satu langkah yang mudah...Bioglo Skin Perfecting Moisturizer ni sememangnya terapi semulajadi untuk kulit yang cantik, lembut dan gebuuu...

haaa...apa lagi..taknak ke kulit gebu??..cepatlaa contact Jula Juls untuk mendapatkannye.. :-)

oppss..lupa plak..harga yang ditawarkan pun berpatutan..iaitu RM36..lebih kurang jee harga pelembap lain di pasaran..mungkin ada yang murah lagi..tapiiiiii ...ehemm..ehemm...apa yang ada pada Bioglo Skin Perfecting Moisturizer ni mana ada dlm pelembap2 lain...takkan sama punya..

lagi satu..produk2 keluaran Bioglo Pure Aloe ni memiliki sijil jaminan ketulenan yang diperakui oleh Majlis Sains Antarabangsa yang mana ia mengesahkan bahawa Bioglo Pure Aloe mengandungi aloe vera yang paling tulen dan paling aktif ntuk memastikan keberkesanan maksimum aloe vera dalam setiap produk...
ok..ingat....JulaJuls House..ada segalanyee...

3 comments:

  1. muka yg berminyak n berjerawat sesuai tak?

    ReplyDelete
  2. eifa... sy baru gak berjinak2x ngan Bioecolia nie. hahah..sbb muka very oily... sekejap jerk naik jerawat. tp pas pakai cleanser and mosturizer ni..pergh. bestt... takde rasa minyak bertakung atas muka.:)

    ReplyDelete