Saturday, October 2, 2010

Alzara Natural Dead Sea Beauty Salts


Diwartakan sebagai salah satu keajaiban alam semulajadi, Laut Mati terkenal dengan sifat penyembuhan.



Kaya dengan lebih daripada dua puluh mineral yang menggalakan kesihatan, ia menyediakan bantuan yang menakjubkan untuk pelbagai masalah kulit dan penyakit fizikal agar kulit lebih sihat dan bertenaga.


Alzara Dead Sea Salt ini mampu melegakan jerawat, ekzema, psoriasis dan masalah kulit yang lain. cuma sapu atau rendam bahagian yg bermasalah dengan larutan Alzara Dead Sea Salt ni...

Amat disyorkan untuk ibu2 yang baru lepas bersalin (Normal) kerana ia mampu menyembuhkan luka bersalin dengan cepat. Caranya dengan hanya merendamkan bahagian "itu" setiap hari...so kalau ada kawan2 yang sedang mengandung..tak tau nak beli apa..boleh laa bagi Alzara Dead Sea Salt ni sbg hadiah..disamping barang2 keperluan bayi...mak baby pun nak hadiah jugak

Di samping itu, Alzara Dead Sea Salt juga mampu melegakan ketegangan otot dan sakit sendi...mudah saje dengan hanya merendamkan kaki kita ke dalam larutan air atau pun kalau kat rumah ada bath tub...lagi senang..taburkan Alzara Dead Sea Salt ni ke dalam bath tub...lepas tu apa lagi..berendam lah dalam tu sepuas hati..tak payah la nak spend mahal mahal kat spa.. :-)


selain tu, ia juga boleh menjadikan kulit kita halus dan cantik..dengan syarat ..kena lah buat selalu..janganlah buat sebulan sekali je..


harga yang ditawarkan amat berpatutan iaitu RM19.90...tak nak cuba ke??




No comments:

Post a Comment