Tuesday, September 21, 2010

EASY MOP by Cosway

Hari ni saya nak bercerita mengenai Easy Mop drpd Cosway. Easy Mop ni senang sangat nak guna...harus ada di setiap rumah..especially untuk isteri2 yang berkerja..yg suri rumah pun sama...agak2 kalau tak mampu nak pakai pembantu rumah...cukuplah ada Easy Mop ni untuk membantu kita kat rumah...keje mengemop pakai mop yang tradisional tu..alaaa yg kena perah2 tu laa...eeee..bosankan...geli nak memerah nye..hehehee..

Tapi dengan menggunakan Easy Mop ini, kita tak payah lagi bersusah payah nak perah mop menggunakan tangan...letakkan jee Easy Mop tu dekat tempat memerah di baldi tu...lepas tu kita tekan2 jee...pastu tempat pengering tu spin mcm washing machine tuh...pastu keringlaa mop tu...sekarang nih kalau nak mengemop..anytime jee...rasa seronok sangat..sbb mudah dan menjimatkan masa...kalau ada pembantu rumah...sure dorang tak lari punya.. :-)
Selain dari tu, Easy Mop ni amatlah flexible. Yarn Disc boleh dipusingkan 360° ...kalau macam tu..nak mencuci di tempat2 yang tersorok senang laa nak buat..cuba tengok kat gambar2 ni..kan senang tuh...




kalau nak cerita pasal Easy Mop nih..sampai esok pun tak abis...nak senang kan citer...cuba click kat link e-cosway kat blog nih...dlm tu ada video clip pasal Easy Mop nih..sorilaa..video clip tuu tak bole nak download..soo..kena browse kat link tu yerr..

so..amacam??.dah tengok kee video clip tuh??..tak teruja ke tengok Easy Mop nih.?? rugi kalau sape2 yang takde Easy Mop nih...heheee...ok..kalau berminat..inbox di facebook saya Jula Juls...cepat..cepat..

ok..saya akan kembali lagi dengan cerita menarik mengenai banyak lagi produk2 drp Cosway yg sangat menarik...tunggggguuuuuuuuu...


















































































































No comments:

Post a Comment