Thursday, September 16, 2010

hari ni hari khamis..16 sept 2010

Selamat Hari Malaysia!!. aku bangga menjadi anak malaysia..hari ni mmg semua orang bercuti sempena hari malaysia..tapi malangnya..anak2 aku masih tak mengerti apa itu hari malaysia...yg diorang tahu..celik mata on computer..lepas tu log in @ club penguin...muka masing2 pun dah macam penguin..lepas tu facebook lepas tu club penguin..lepas tu facebook..bergaduh..bergumpal..pening kepala aku..baru dua orang...kalau dah 5 orang nanti...ntah apalah rupa rumah aku nanti...masa tgh menaip ni pun..diorang tgh bergaduh..berebut remote astro lah pulak..saje aku biarkan malas nak masuk campur budak2 punya bisnes...agak2 remote tu patah dua kang barulah aku join..

Anyway walaupun penat..bayangkanlah dari hari isnin hari tu duduk rumah..memegang jawatan suri rumah aka neng aka bibik..dengan 2 orang budak lelaki yang sedang membesar..si izzuddin dan si irfan...mmg memenatkan dan memeningkan kepala..tapi hati ini agak terhibur dan hilang kepenatannya bila irfan pandai mengambil hati ibunya.."irfan sayyyangg ibu.."..beban dibahu ni terasa ringan bila dengar ungkapan tu..

oklah..stop kat sini dulu...takde apa nak story pun..tangan ni saja nak praktis menaip..esok keje..hahaha...just for one day...then cuti balik on saturday..izzuddin pun sekolah..and most of the school starts tomorrow..end of raya holiday..

ok for now...daaaaaaaaaa..!

No comments:

Post a Comment